Lees via deze link onze COVID-19 maatregelen

Aanmelden en contact

Wanneer je meer (zorg)inhoudelijke informatie wilt over Klavertje Vijf of met ons in contact wilt komen, stellen wij het op prijs om via e-mail contact op te nemen met Ilse. Indien wenselijk kan er dan op korte termijn een belafspraak worden ingepland. Dit vanwege het feit dat Ilse op werkdagen bijna voortdurend consulten heeft en zeer weinig spontaan telefonisch bereikbaar is.

Als gevolg van COVID-19 hebben bestaande trajecten een langere doorlooptijd gekregen dan op voorhand gepland. Houd er daardoor rekening mee dat wij op dit moment een extra lange wachtlijst hebben. Naar verwachting kunnen wij medio mei/juni 2021 weer enkele nieuwe trajecten op gaan starten. Voor een nieuwe aanmelding kun je het aanmeldformulier gebruiken en na invullen versturen per e-mail naar administratie@klavertje-vijf.nl

De werktijden van Ilse zijn:

  • maandag, dinsdag en donderdag: 09:00 tot 17:00.
  • vrijdag: 09:00 tot 14:00.
  • incidentele mogelijkheden 's avonds.

Vragen over facturen, zorgovereenkomsten, declaraties, contracten en financiën, graag per e-mail versturen aan Gijs Meerman.

Klavertje Vijf V.O.F.

Peperstraat 2
5688LA Oirschot
AGB-code: 94064823
KVK: 75222515
IBAN: NL64 RABO 0312 0514 92

Ilse van Hout

Eigenaar en inhoudelijk uitvoerend specialist
ilse@klavertje-vijf.nl
SKJ registratienummer: 110487230
AGB-code: 94103563

Gijs Meerman

Eigenaar en office manager
administratie@klavertje-vijf.nl